L’Ajuntament de Sagunt i la Unió de Professionals i Treballadors Autònoms reforcen la seua col·laboració
L’alcalde, Darío Moreno, i el regidor d’Indústria, Toni Iborra, han mantingut un encontre amb Eduardo Abad, president de l’associació
L’alcalde, Darío Moreno, i el regidor d’Indústria, Toni Iborra, han mantingut un encontre amb Eduardo Abad, president de l’associació
Es tracta d'una activitat en commemoració del 40 aniversari del tancament d'Altos Hornos del Mediterráneo que es desenvoluparà el dissabte 27 d'abril
La cita musical està programada per al dissabte 20 d'abril a les 20 hores al Centre Cultural Mario Monreal i les entrades tenen un preu de 7 euros
En la seua labor de promoció turística, des de Turisme es convida als esportistes locals a col·laborar portant les samarretes Sagunt és Viu en les competicions en les quals participen
«En setembre de 2023, el Ple va aprobar la cessió d’estes dos parcel·les»
Els grups La Fulla, Fantuka i LESPURNA actuaran amb motiu de la presentació del disc de La Fulla, Nucs de Vidre, el dissabte 20 a les 18 hores
La novetat en esta edició és la participació d'esportistes pertanyents a categories inferiors i, a més, este és el primer any en què la participació de dones en esta competició ha augmentat
La primera activitat consistirà en una lectura de La Ilíada d'Homer per part de la ciutadania el dissabte 20 al pati de la Casa dels Berenguer
A diario forma part del Programa Itineraris d'Inclusió Social del departament de Serveis Socials de l'Ajuntament de Sagunt