Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'esportista saguntina va eixir victoriosa del dur combat final enfront de la madrilenya Laura Covadonga en la categoria de 63 kg

La boxadora saguntina Clara López, del club Lord Boxing, ha guanyat l'or en la 96a edició del Campionat d'Espanya en la categoria de 63 kg, després de véncer a la madrilenya Laura Covadonga. Per este motiu, l'esportista ha rebut un merescut reconeixement en el saló de plens de l'Ajuntament de Sagunt de la mà de l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno i del regidor d'Activitat Física, Salut i Esports, Javier Timón.
L'alcalde de Sagunt ha afirmat que Clara López s'ha convertit en una "ambaixadora" de la ciutat: "Vull donar-te l'enhorabona perquè eres una dona esportista en un esport molt masculinitzat. Amb el teu exemple ens ajudes a canviar eixes barreres mentals que ens posem sobre que determinades disciplines esportives no són per a les dones". Darío Moreno ha afirmat que esta boxadora s'ha guanyat el lloc de ser una de les "màximes referents" de l'esport a Sagunt.
Javier Timón ha donat l'enhorabona a la boxadora saguntina: "Entres de ple i per la porta gran en eixe selecte club d'esportistes femenines que són referent i exemple a la nostra ciutat". El regidor d'Activitat Física, Salut i Esports ha explicat que per damunt de totes les qualitats de Clara López destaca la "determinació" davant tots els reptes que se li presenten: "De fet, no és gens fàcil aconseguir ser campiona autonòmica i campiona d'Espanya en el mateix any. És un assoliment que està a l'abast solament d'esportistes que compten amb un gran talent".
Clara López ha donat les gràcies al seu equip al qual s'ha referit amb el terme "família", així com a Darío Moreno i a Javier Timón per seguir sempre tots els passos que ha donat fins a este moment.
A més de les autoritats municipals, a la recepció també han assistit el president de la Federació Valenciana de Boxa, Leopoldo Bonias; el president i entrenador del club Lord Boxing, Ramón Lord; així com altres persones del club.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny