La Federació Valenciana de Municipis i Províncies inclou en el seu Banc de Bones Pràctiques un projecte de Turisme de Sagunt
El projecte va eixir d'unes taules de treball i va consistir a crear aparcament per als assistents a Sagunt a Escena i una aplicació perquè la gent tinguera al seu abast tota la informació turística i cultural de la ciutat