Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

El II Torneig Nadal Futbol Base, que es competirà els dies 27, 28 i 29 de desembre, ha sigut presentat aquest matí en l'Ajuntament de Sagunt pel Club Sagunt Futbol Base i per la delegació d'Esports. Hi haurà trofeu per al primer, segon i tercer classificat de cada categoria (pre-benjamins, benjamins i alevins), trofeu al màxim golejador, trofeu al porter menys golejat i trofeu al millor jugador.
Segons ha explicat Nelo Asensi, director esportiu del club, es disputaran un total de 96 partits en els quals participaran 730 esportistes federats pertanyents a 48 equips. El Villareal participa aportant 7 equips, el València Club de Futbol aporta 3 i també participen junt al Club Sagunt Futbol Base equips locals com el Acero i el Biensa, El Canet i uns altres de la província de Castelló. “Estem molt agraïts que hagen decidit participar en el II Trofeu de Nadal Futbol Base Sagunt. Agrair també a l'Ajuntament de Sagunt per la seua participació desinteressada des de l'any passat”, ha afirmat en nom del club.
El regidor d'Esports, Miguel Chover, ha declarat que: “Aquest torneig cada any va adquirint més protagonisme i importància. Quan vegem els equips que participen anem a adonar-nos que estem davant un esdeveniment a nivell futbolístic de base, que és al que ells es dediquen, de primera magnitud. Equips com Villareal, València CF, Castelló… a més dels nostres equips, li van a donar entitat perquè siga un èxit. L'Ajuntament de Sagunt col·labora, com no podria ser d'una altra manera, amb clubs com aquest que fomenten no solament el valor de l'esport sinó també els valors educatius que comporta”.
El president del Club Sagunt Futbol Base, Joaquín Mechó, ha convidat a tota la Corporació Municipal a gaudir d'aquest gran esdeveniment esportiu i ha expressat que “com a organitzadors del trofeu, ens exigim realitzar un esdeveniment de molt bon nivell, en un marc d'una sana disputa esportiva, aconseguint desenvolupar una autèntica festa de futbol entre els diferents participants, tenint com a objectius centrals la integració entre les diverses escoles participants, el gaudi dels xiquets i que puguen compartir diverses experiències entre els seus rivals esportius”.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny