Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Durant la vesprada d'ahir dimarts 20 de desembre, el Conservatori Municipal de Grau Professional de Música Joaquín Rodrigo de Sagunt va interpretar, per als veïns i veïnes del municipi, el Concert de Nadal en l'auditori Joaquín Rodrigo de Sagunt.

Va ser un concert ampli on van intervenir el Grup de Percussió amb la direcció de José Ibañez, la Big Band sota la batuta de Francisco Garfella i Nacho Ruiz i, finalment, la Banda del Conservatori formada pels alumnes de Grau Professional dirigits per Rafael Domenech i Mónica Navarro. El concert estava inclòs en la programació cultural del curs 2016-17 del centre.

El delegat de Cultura, José Manuel Tarazona va voler destacar que “la qualitat i capacitat interpretativa dels estudiants del conservatori és, en general, molt alta. Per açò, aquesta audició oberta a tota la ciutadania és una aposta més per a demostrar la capacitat i progressió dels estudiants de música”. En aquesta línia, el regidor també va voler “agrair al conservatori la seua actitud i interès per portar el seu treball de manera oberta al nostre poble i la nostra comarca”.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny