Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La delegació de Turisme promocionarà l'oferta turística del municipi, que seguix de gira per les principals fires nacionals
Sagunt participa en el 18é Saló Aragonés del Turisme Nacional, ARATUR, que s'ha inaugurat este matí al Palau de Congressos de Saragossa. D'esta manera, Sagunt estarà present durant tot el cap de setmana amb l'expositor municipal per a oferir i promocionar l'oferta turística del municipi.
Després de participar recentment en Expovacaciones, la fira Internacional de Turisme de Bilbao, la delegació de Turisme es trasllada a Saragossa on continuarà promocionant la destinació Sagunt, donant a conéixer al públic aragonés els seus principals recursos turístics, com els seus monuments o les seues platges, que han renovat un any més els distintius de Bandera Blava.
La regidora de Turisme, Natalia Antonino, ha indicat que «el turisme aragonés és el segon perceptor de turisme a la nostra ciutat, i per tant anem amb múltiples atractius, com són les noves experiències digitals que potencien el nostre patrimoni, però també per a mostrar-los eixes platges amb tanta qualitat del municipi».
ARATUR es pot visitar fins al 26 de maig, en horari d'11 a 14.30 hores i de 16.30 a 20.30 hores, excepte el diumenge que tancarà a les 19 hores. Hi participen empreses turístiques, entitats promotores d'oci i turisme, hotels, balnearis, paradors de turisme, càmpings, estacions d'esquí, empreses d’etnoturisme i turisme actiu i centrals de reserva, entre altres agents.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny