El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Membres de la Corporació Municipal, del personal de l'Ajuntament, de col·lectius i la ciutadania s'han concentrat a les portes dels edificis municipals

L'Ajuntament de Sagunt, a través d'Alcaldia, ha convocat una concentració silenciosa de cinc minuts este divendres, 24 de febrer, a les 12.00 hores, amb motiu del primer aniversari de la guerra d'Ucraïna. Amb esta iniciativa Sagunt se suma a la iniciativa de la FEMP.
Membres de la Corporació Municipal s'han concentrat davant les portes dels edificis públics per a mostrar la seua condemna, repulsa i rebuig davant este conflicte. En les concentracions també han estat presents personal de l'Ajuntament, veïns i veïnes del municipi, així com col·lectius i associacions.
D'esta manera l'Ajuntament de Sagunt trasllada el seu suport i solidaritat amb la població ucraïnesa i els seus milions de desplaçats, així com per a urgir el final del conflicte bèl·lic originat per Rússia contra la nació d'Ucraïna i el restabliment de la pau i la legalitat democràtica internacional.


El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+