El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Este cicle constarà de tres sessions i en la primera d'elles es parlarà de la infància i vida de l'artista
L'Associació Cultural Nautilus inicia esta vesprada, 15 de maig, a les 18.30 a la Casa Municipal de Cultura (C/Progrés, 9, Port de Sagunt) un cicle de cinema dedicat a Marlene Dietrich de la mà de Miguel Ángel Piqueras i María José Cervera. Esta activitat està programada per cultura per al trimestre de primavera.
En la primera de les tres sessions del cicle es parlarà de la infància i vida de Dietrich fins a l'èxit de la pel·lícula El Ángel azul en 1930, que es projectarà a continuació.
La trama de la pel·lícula té lloc en els anys 20 en la República de Weimar. Inmanuel Rath (Emil Jannings) és un sever professor de literatura que castiga els seus alumnes per tindre postals d'una bella cantant anomenada Lola (Marlene Dietrich), que actua en un club de cabaret denominat Ángel azul. Una nit acudeix a aqueix lloc de “perdició” per a increpar als seus pupils. Després de conéixer a Lola, ell també quedarà corprés dels seus encants i, atrapat en les xarxes d'aquesta femme fatale, acabarà caient en una espiral de degradació.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+