Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Els concerts Reencuentro años 60 i Divas, seran els protagonistes de les nits als jardins del Centre Cívic Antic Sanatori
El festival Música al Port continua este cap de setmana amb més concerts. El divendres 5 de juliol s'interpretarà Reencuentro años 60 a les 20 hores a la Casa Municipal de Cultura (c/ Progrés, 9), un homenatge a Carlos García Esteve. “En este homenatge musical, actuarem alguns músics que hem compartit actuacions amb ell, a més el dedicarem com a record i reconeixement” declaren els seus companys.
D'altra banda, el dissabte 6 de juliol a les 23 hores la Unión Musical Porteña oferirà el concert Divas, als jardins del Centre Cívic Antic Sanatori del Port de Sagunt. En la gala, les vocalistes Bàrbara Gramage, Carmen Bosó, Marta Folqués i Merxe N. Calderón, interpretaran cançons d'artistes com Adele, Amy Winehouse, Beyoncé o Tina Turner, entre altres.
La regidora de Cultura, Ana María Quesada, en relació al concert de la Unión Musical Porteña, ha destacat: “Sempre és un luxe comptar amb elles i amb ells, per la seua dedicació i obstinació a oferir-nos la millor música”, i ha afegit “crec que la ciutadania respondrem i estarem ací per a gaudir i passar-nos-ho bé”.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny