Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Els treballs de neteja i adequació, que han abastat una àmplia gamma de tasques, han durat aproximadament un mes
Posada a punt per a la temporada de platges. Amb este objectiu la SAG ha treballat, durant aproximadament un mes, en la neteja i adequació de les platges de la localitat, una fase de preparació que ha abastat una àmplia gamma de tasques.
Des del 22 d'abril fins al 17 de maig, diversos equips han treballat per a garantir la seguretat i el gaudi dels centenars de visitants que, durant els pròxims mesos estivals, acudiran a les nostres platges.
En este sentit, les labors, que s'han dut a terme a les platges del Port de Sagunt, Almardà, Corinto i Malva-rosa, han consistit en la neteja manual de les zones de dunes, l'adequació de les entrades del passeig marítim, l'acoblament de noves passarel·les i la reubicació i anivellament de les ja existents. A més, s'han preparat les bases per als futurs mòduls de servicis destinats a socorristes, metges i voluntaris.
La instal·lació de torres de socorrisme i noves tanques per a delimitar les àrees de passeig i bany, juntament amb la col·locació de papereres de reciclatge, són mesures addicionals adoptades per a millorar l'estada dels visitants i promoure la sostenibilitat ambiental a les platges.
També cal destacar la labor de neteja i desinfecció duta a terme en els llavapeus i les papereres, així com l'ús de maquinària especialitzada, com el neteja-platges mecànic, per a garantir la higiene i el confort dels usuaris.
D'esta manera, la SAG reafirma el seu compromís amb la qualitat i el benestar dels qui gaudeixen de les platges del municipi, assegurant un entorn segur i acollidor per a la temporada estival.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny