Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
'Comunicant-nos' és el títol d'esta iniciativa amb la qual l'Ajuntament de Sagunt vol generar espais accessibles per a garantir la inclusió

'Comunicant-nos' és un programa d'accessibilitat comunicativa amb el qual la regidoria d'Activitat Física, Salut i Esports de l'Ajuntament de Sagunt pretén generar espais accessibles per a garantir la inclusió mitjançant la instal·lació de cartells amb pictogrames en les instal·lacions esportives.
El regidor d'Activitat Física, Salut i Esports, Javier Timón, ha expressat: «Este programa pretén posar en valor l'accessibilitat comunicativa, ja que quan pensem a trencar barreres sempre tendim a relacionar-ho amb les físiques, com poden ser les escales. En canvi, la realitat és que és un recurs que coneixent-lo pot millorar la qualitat de vida de moltes persones». Així mateix, el regidor ha indicat que «l'objectiu, per tant, és clar» i és assegurar la igualtat d'oportunitats per a totes les persones.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha explicat: «És una iniciativa en la qual pretenem que l'Ajuntament s'adapte a la realitat de les diferents persones». I ha afegit: «Ací parlem d'un tema que està d'alguna forma invisibilitzat. És difícil que existisca una sensibilització com per a poder portar avant tot allò que no li passa a una gran part de la població. Per això, és imprescindible que des de les administracions siguem precisament sensibles a totes les diferents situacions per a intentar facilitar la vida al màxim de la ciutadania».
Cal esmentar també la creació d'un vídeo explicatiu sobre el programa d'accessibilitat comunicativa 'Comunicant-nos' amb el qual es busca sensibilitzar la societat sobre la inclusió des del punt de vista de la comunicació.
El departament d'Activitat Física, Salut i Esports considera que la clau residix a assegurar la igualtat d'oportunitats a totes les persones i que és un camí que volen seguir.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny