El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Els nous agents formen part del grup de 33 policies que s'han integrat en estes últimes setmanes

La Policia Local de Sagunt ha incorporat este matí a 12 nous agents de mobilitat procedents d'altres departaments de policia local. Estos agents estaran operatius a partir de demà, després d'haver passat una formació interna durant el dia de hui. Al costat d'estos 12, se sumen els 21 policies de torn lliure que es van incorporar la setmana passada, sumant a la plantilla de la Policia Local de Sagunt un total de 33 nous agents. D'estos 33, 28 policies procedixen de l'oferta d'ús de 2019 i 5 de les ofertes d'altres anys posterior.
La regidora delegada de Policia Local, Natalia Antonino, ha assistit este matí a la presentació dels 12 nous agents que s'ha desenvolupat en la Central de la Policia Local per a donar-los la benvinguda: «Vull donar l'enhorabona als agents de mobilitat que s'han incorporat a la nostra plantilla. Per a la ciutat és una satisfacció que agents d'altres municipis trien Sagunt com a destí per la multitud d'oportunitats laborals que oferix».
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+