Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'avis el va a donar uno de los afectados a través de una llamada al Servicio de Emergencias 112
Els agents de Platges de la Policia Local de Sagunt han detingut este dilluns un individu després de furtar les pertinences de diversos banyistes. Després de veure's sorprés per altres usuaris, va decidir tirar-les a l'aigua, on ell mateix es va ficar posteriorment davant el requeriment dels agents per a evitar ser identificat.
A primera hora del matí, el Servici d'Emergències 112 notificava a la Policia Local de Sagunt la denúncia d'un usuari, que indicava que un home acabava de tirar les seues pertinences i les d'una altra banyista a la mar. Després de l'avís, una patrulla es va desplaçar fins al lloc dels fets i va sol·licitar la col·laboració dels agents de Platges i del servici de socorrisme, ja que l'individu es negava a eixir de l'aigua.
El servici de salvament i socorrisme va activar una embarcació davant la negativa a col·laborar del sospitós i l'amenaça de l'onatge. Finalment, un dels agents de Platges va entrar en l'aigua per a realitzar la detenció per resistència activa i desobediència.
Una vegada traslladat a la comissaria de Sagunt, on es van tramitar les corresponents diligències, a més de les denúncies de les persones afectades, va passar a disposició judicial.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny