Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'analítica realitzada pel Servei de Qualitat d'Aigües de la GVA ha eixit positiva i la platja és apta per al bany

La delegació de Platges de l'Ajuntament de Sagunt reobri al bany la platja d’Almardà després de rebre els resultats positius de l'analítica realitzada pel Servei de Qualitat d'Aigües de la Generalitat Valenciana. El resultat de l'analítica es publicarà en les postes com és habitual, tal com informa el regidor de Platges de l'Ajuntament de Sagunt, Roberto Rovira.
Rovira s'ha posat en contacte amb l'Entitat Pública de Sanejament d'Aigües Residuals (EPSAR), "que és la responsable de l'emissari submarí que està a Canet" per a tractar d'esbrinar d'on pot vindre el focus. Rovira ha afegit que l'emissari submarí "tira a la mar les aigües que passen per la depuradora de part de Sagunt en la part sud d’Almardà i de Canet d'en Berenguer. Eixes aigües són tractades i després són evacuades a la mar".
"És molt complicat esbrinar d'on ha pogut eixir el focus. Pot ser l'emissari, pot ser una séquia, pot ser un vaixell que ha descarregat aigües brutes de manera irregular molt prop de la costa...", admet Roberto Rovira. El regidor de Platges assegura: "Estarem pendents, com cada setmana, que la qualitat de l'aigua continue sent excel·lent".
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny