Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Han augmentat els turistes internacionals que han acudit a les oficines municipals de turisme

Les dades sobre ocupació hotelera del mes de juliol reflectixen que s'ha aconseguit enguany en el mes de juliol un 93 % d'ocupació en els allotjaments de la ciutat, segons dades de la regidoria de Turisme de l'Ajuntament de Sagunt. Això suposa un u per cent més que en 2023.

Un total de 3.982 turistes han visitat durant el mes de juliol les oficines de turisme i punts d'informació. D'eixa xifra, un 30 % han sigut turistes internacionals, mentre que en 2023 el percentatge era del 23 %. La procedència dels visitants ha sigut, majoritàriament, França, Itàlia i el Regne Unit. Pel que respecta a procedències nacionals, el 33 % dels visitants són locals, els madrilenys i madrilenyes suposen el 20 %, els turistes de la Comunitat Valenciana el 15 % i els aragonesos i aragoneses el 5 %.

Les demandes, majoritàriament, han sigut sobre horaris i informació sobre monuments i patrimoni (37 %), seguit de demandes d'informació sobre festes (23 %) i, en tercer lloc, les consultes sobre informació local (16 %). També han sol·licitat informació sobre oci, incloent-hi el festival Sagunt a Escena, i transports, amb un 6 % cadascun.
La regidora de Turisme, Natalia Antonino, afirma: "La nostra ciutat continua sent una opció prioritària per als turistes internacionals i, a més, es manté el fort turisme nacional. És important ressaltar la diversitat de recursos turístics de què disposem perquè l'estada a la nostra ciutat siga una experiència inoblidable". A més, ha afegit: "Això és positiu per a la ciutat i el seu creixement".

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny