Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

L'alcalde de Sagunt, Quico Fernández, ha agraït públicament el bon treball i la professionalitat del personal implicat en la situació viscuda durant estos dies de temporal de pluges intenses i fortes ratxes de vent.
“M'agradaria fer una valoració positiva de la situació de preemergència i emergència d'aquests últims dies, en el sentit que no s'han produït incidents greus”, assegura l'alcalde. En gran manera, Fernández reconeix “la professionalitat dels nostres treballadors i treballadores; d'una banda, la Policia Local, la Guàrdia Rural, els serveis de la SAG, de Manteniment, així com a Aïgues de Sagunt, cadascun amb les seues competències”.
Fernández assenyala que, malgrat haver plogut molt, “les pluges intenses no han produït incidències rellevants. Hi ha hagut caigudes d'arbres, que han donat molt de treball”. “També s'ha estat treballant d'una manera molt atenta a la Gola de Quartell, ja que a més de l'episodi de pluges intenses hi havia un temporal de vent de Llevant”, afirma l'alcalde.
Un altre punt a tindre en compte ha sigut “l'especial vigilància a la Marjal per a desguassar-la i també que no hi haguera inundacions en la zona d’Almardà”, assegura. Per tant, igual que en l'anterior episodi recent de pluges, “tot ha funcionat raonablement bé. Les obres que s'han executat estan funcionant bé”. L'alcalde també ha destacat “el civisme dels nostres ciutadans que han retirat els cotxes de les zones que no estaven habilitades”.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny