Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'alumnat ha conegut el projecte d’Smart City en el qual treballa l'Ajuntament i quines iniciatives ha implementat l'equip de govern per a aconseguir-lo

Hui l'Ajuntament de Sagunt ha rebut al saló de plens una dotzena d'alumnes dels Estats Units que estan estudiant en la Florida State University (FSU) a València. L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i el regidor d'Universitat, Ciència i Innovació, Toni Iborra, els han explicat com està treballant l'Ajuntament per a transformar la ciutat en una Smart City.
Darío Moreno ha explicat que l'objectiu és aprofitar les noves tecnologies per a millorar la qualitat de vida de la ciutadania i optimitzar els servicis públics, com per exemple l'educació i els servicis de seguretat. També s'ha parlat de la millora de la mobilitat a la ciutat, implementant sistemes intel·ligents de transport per a reduir el trànsit, millorar el trànsit públic i promoure la mobilitat sostenible mitjançant bicis o a peu.
Així mateix, han explicat a l'alumnat estatunidenc les propostes de l'Ajuntament per a generar un vincle més pròxim amb la ciutadania i que esta es comprometa amb el desenvolupament de la ciutat. Per exemple, han parlat sobre l'aplicació mòbil Sagunt City Mobile App i els Pressupostos Participatius. Finalment, s'ha fet un repàs per les formes en les quals Sagunt està intentant donar-se a conéixer internacionalment mitjançant congressos, fires, conferències, visites, etcètera.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny