Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L’acte consta de diversos jocs de llengua i està programat per al dilluns 13 de maig entre les 16 i les 19 horas al Terraet de la Glorieta
L’Acadèmia Valenciana de la Llengua (AVL) instal·larà al Terraet de la Glorieta de Sagunt un envelat que acollirà activitats de promoció del valencià dirigides a la població en general. Esta campanya tindrà lloc el pròxim dilluns, 13 de maig, entre les 16 i les 19 hores i porta el nom genèric En valencià, amb una imatge elaborada pel dissenyador valencià internacional Pepe Gimeno. A més del municipi de Sagunt, la iniciativa En valencià recorrerà unes altres 26 localitats valencianes durant el mes.
La campanya En valencià consta de diversos jocs de llengua com ara sopes de lletres, un joc a terra anomenat paraules encreuades i uns rodaparaules perquè els participants demostren els seus coneixements de valencià i n’aprenguen. L’AVL premiarà les persones participants amb camisetes, bolígrafs, llibretes i altres obsequis.
La regidora responsable de Normalització Lingüística de l’Ajuntament de Sagunt, Patrícia Sánchez, ha recalcat: «Estem molt contents que l’AVL pense de nou en Sagunt per a acollir esta activitat lúdica de promoció de la nostra llengua. Estes iniciatives que es mantenen en el temps demostren el compromís tant de l’AVL com del nostre municipi de continuar donant veu a la nostra llengua. Vos esperem el proper dilluns a la plaça del Cronista Chabret per a gaudir d’una estona agradable en valencià».

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny