Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La trobada “Mobilitza’t” va permetre identificar i documentar els problemes existents del transport públic, així com redactar un manifest amb troballes, propostes i demandes
Alfara de la Baronia va acollir dissabte passat la trobada “Mobilitza't”, organitzat per la Xarxa Jove Comarca Camp de Morvedre, que agrupa els departaments de Joventut i jóvens corresponsals dels ajuntaments de Canet d'en Berenguer, Sagunt i la Mancomunitat de La Baronia. La jornada va reunir aproximadament 50 jóvens de la comarca, els qui van treballar conjuntament per a abordar les dificultats del transport públic que afecten la seua autonomia.
L'esdeveniment, que va tindre lloc de 10 a 17 hores, es va centrar en identificar i documentar els problemes existents en el transport públic, com la falta d'horaris adequats, la insuficiència de recursos i la cobertura limitada, tal com detalla el departament municipal de Joventut i Infància de l'Ajuntament de Sagunt. Les persones jóvens van avaluar l'eficiència i efectivitat del transport públic actual, assenyalant àrees de millora.
Durant la trobada, es va redactar un manifest que resumix les troballes, propostes i demandes respecte al transport públic, dirigit a responsables polítics. S'organitzarà una presentació formal d'este manifest a polítics i polítiques locals i autoritats competents en transport, buscant el seu compromís per a implementar les millores proposades.
La trobada “Mobilitza't” va destacar la importància d'involucrar la joventut en temes crucials per al seu desenvolupament i autonomia, i va concloure amb un compromís ferm de les persones participants per a continuar treballant en la millora del transport públic a la comarca del Camp de Morvedre.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny