Avancen les obres de la nova depuradora de Sagunt
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La ciutadania podrà votar les propostes a través d'Internet fins al dilluns 30 de setembre

La ciutadania ja pot votar les 24 propostes finals dels pressupostos participatius. Podrà fer-ho fins dilluns que ve 30 de setembre. Totes les persones majors de 16 anys que estiguen empadronades en el municipi de Sagunt en el moment de registrar-se en la web podran votar des del portal de processos participatius de l'Ajuntament de Sagunt o a través d'este enllaç: https://participa.sagunto.es/#!/processos-participatius
Es podran votar les propostes de projectes d'inversió que ja han sigut valorades com a viables pels Serveis Tècnics de l'Ajuntament de Sagunt. Cada persona podrà exercir el seu vot sobre aquelles propostes de projectes que li agraden més i pense que repercutixen en el bé comú o milloren la qualitat de vida.
Es podran votar totes les propostes, assignant-li un vot a cadascuna, que s'estime oportú mentre es tinga pressupost disponible, encara que no serà necessari gastar-ho tot, ja que en tractar-se d'un procés de priorització col·lectiva es pot votar fins i tot una única proposta.
Les propostes que han sigut descartades, en la fase prèvia, perquè no han superat l'estudi de viabilitat tècnica ho han sigut per no ajustar-se a les bases reguladores dels pressupostos participatius. En concret, per no tractar-se d'una inversió, no ser competència municipal i per ser inviables econòmicament.
La regidora de Participació Ciutadana, María Rubio, ha afirmat que s'ha arribat a la fase final del procés "amb molt bones sensacions". A més, ha assegurat que "la implicació de la ciutadania ha sigut fonamental" i que això "demostra l'important que és per a la ciutat escoltar i arreplegar la veu de tota la comunitat".
A més, Rubio es mostra "satisfeta" per l'acolliment que ha tingut el projecte. "Establim a més una experiència precedent per als pròxims anys", i ha agraït la implicació dels departaments municipals que han participat en el procés participatiu.

El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny
Empar Ríos (Falla El Palleter) i Maria Pozuelo (Falla El Romano) han sigut proclamades com a Fallera Major i Fallera Major Infantil, respectivament, de la Federació Junta Fallera de Sagunt (FJFS)