Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La SAG situarà l'Ecoparc Mòbil al carrer Vent de Gregal demà, divendres 17 de maig. També impartirà un taller per a conscienciar el veïnat sobre la importància d'educar en valors com el reciclatge

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional del Reciclatge, demà divendres 17 de maig la SAG situarà l'Ecoparc Mòbil al carrer Vent de Gregal. Els veïns i les veïnes que s'acosten a depositar els seus residus en el lloc situat al carrer Vent de Gregal podran també gaudir del taller 'El Super-responsable dels 5 sentits', que s'impartirà al Casal Jove del Port de Sagunt, a escassos 200 metres d'on es col·locarà l'Ecoparc Mòbil.
A través d'esta activitat educativa, impulsada per Imedes en el marc del programa d'educació ambiental 'Recicla amb els Cinc Sentits', la SAG i l'Ajuntament de Sagunt s'unixen a la celebració d'este dia especial posant de manifest el seu compromís amb el medi ambient i amb la promoció de pràctiques sostenibles.
Dia Internacional del Reciclatge, una oportunitat per a reflexionar sobre la gestió de residus
Amb l'objectiu de fomentar accions que impulsen un futur més sostenible, la SAG, l'Ajuntament de Sagunt i Imedes conjuminen esforços per a commemorar el Dia Internacional del Reciclatge des del punt de vista de la conscienciació i l'educació en valors tan importants com el reciclatge.
Es tracta, sens dubte, d'una ocasió crucial per a recordar la rellevància de reduir, reutilitzar i reciclar en la nostra vida quotidiana, aprofitant els servicis gratuïts que es posen a la disposició de tots els ciutadans des de la SAG.
Proporcionar les eines necessàries per a fer efectiva la importància del reciclatge és fonamental per a enfortir la nostra capacitat col·lectiva a l'hora d'afrontar els reptes ambientals que ens presenta la societat actual.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny