Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

El pròxim 10 de desembre en el Casino de la Gerència i a partir de les 10:30 hores tindrà lloc la jornada “Patrimoni Industrial, Patrimoni de Futur” on es presentarà el Pla Director de la Gerència, l'Estudi de Detall que l'acompanya així com l'informe de diagnòstic dels usos de la Gerència d'Alts Forns.
Els actes començaran amb la inauguració de la jornada a càrrec de Pablo Abelleira, regidor delegat de Patrimoni Cultural. Seguidament intenvendrà la professora titular del Departament de Sociologia i Antropologia Social de la Universitat de València i directora del Màster de Gestió Cultural de la UV-UPV, Beatriz Santamarina. A través de la conferència “El patrimoni industrial com a espai de diàleg”, farà una revisió de les principals aportacions del patrimoni cultural i industrial així com de les seues possibilitats i dimensions.
Després d'una pausa, a partir de les 12:30 hores, els arquitectes Carmel Gradolí i Josep Nebot exposaran el Pla Director i l'Estudi de Detall de la Gerència d'Alts Forns que s'ha dut a terme durant estos últims mesos.
La sessió continuarà a la vesprada a càrrec de Julio Bodí Ramiro, doctor en Sociologia i Antropologia Social, encarregat de l'informe de diagnòstic dels usos de la Gerència. Este informe ve acompanyat d'un documental que incorpora algunes de les veus més significatives del patrimoni industrial del Port de Sagunt.
Finalment, la sessió donarà l'oportunitat de retornar la informació a aquelles persones que han sigut entrevistades i han col·laborat en la redacció del treball.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny