El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
A més de la ruta a peu, el grup va visitar La Granja de San Ildefonso
La delegació d'Activitat Física, Salut i Esports va programar per a este cap de setmana passat, del 19 al 21 de maig, una excursió a la serra de Guadarrama, situada en el massís Central, que és l'últim Parc Nacional que es va declarar, en 2013. Esta eixida estava dins de les excursions del programa Alternatura.
Els 22 participants en esta excursió de cap de setmana van poder gaudir de la travessia de dos dies per esta serra, la visita a La Granja de San Ildefonso i el seu espectacle de la font, sempre acompanyats per guies locals tant en muntanya com en la visita al palau.
En la jornada del dissabte el grup va eixir de la població de Cercedilla amb un recorregut de 16 km i 1.100 metres de desnivell, tot el recorregut va transcórrer per senderes envoltades de grans pinedes i va acabar en el port de Navacerrada a 1.800 m d'altitud. A la vesprada van visitar La Granja de San Ildefonso, el Palau i les seues fonts.
El diumenge van fer la segona part del recorregut, 10 km i 300 metres de desnivell, van partir de la base del port de Navacerrada i van ascendir pel camí de las Cabrillas, passant per davall de La Bola Del Mundo. El descens va ser per la vall de la Barranca fins a arribar a la població de Navacerrada.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+