Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Sagunt serà l'epicentre del millor handbol europeu amb este torneig organitzat per la Federació d'Handbol de la Comunitat Valenciana

El Poliesportiu Municipal (internuclis) acollirà entre els dies 16 i 18 d'agost els huit partits del GTH Comunitat Valenciana AON 2024 que reunirà alguns dels millors equips del panorama europeu i els equips de la Comunitat Valenciana que competixen en l'elit de l'handbol espanyol. Com a equips europeus hi participaran el VOC Amsterdam i el Handball Houten HS1 de Països Baixos i el Póvoa AC de Portugal. De l'àmbit autonòmic hi estaran el Balonmano Morvedre, el Fertiberia BM Puerto Sagunto, el AticcGo BM Elche, el CBF Elda Presitigio i el BM Benidorm. Tots els partits estaran dirigits per àrbitres internacionals de l’European Handball Federation. Hui s'ha presentat el torneig en el nou passeig del pantalà terrestre del Port de Sagunt. A l'acte han assistit l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno; el regidor d'Activitat Física, Salut i Esports, Javier Timón; el president de la Federació d'Handbol CV, Pedro Fuertes; i representants dels clubs d'handbol de la ciutat.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny