Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña


Un any més, el Departament d’Arxius i Biblioteques de Sagunt amplia el seu fons bibliogràfic amb noves adquisicions en matèria de violència de gènere, en el seu afany per continuar treballant per la lluita contra la violència masclista.
Un total de quatre llibres d’actualitat (una novel·la, un còmic i dos llibres d’assajos) i quatre curtmetratges en versió web (un programa educatiu, un curt de ficció i dos documentals), que ja estan disponibles per a consulta a les biblioteques de municipi, formen el nou fons que el departament ha adquirit amb motiu del 25N.
El fons bibliogràfic el completen el còmic “Una entre muchas” (Astiberro, 2016) d’Una; la novel·la de Joanjo García guanyadora del premi Ciutat d’Alzira “El temps és mentida” (Bromera, 2016) que denuncia la passivitat davant la violència masclista; l’assaig “Los Hombres me explicant coses” (Capitán Swing, 2016) de Rebecca Solnit; i el conjunt d’assajos “5 x 2 = 9 : Diez miradas contra la violencia de género” (Península, 2009) de les escriptores Ángeles Caso, Espido Freire, Rosa Regàs, Eugenia Rico i Lourdes Ventura amb fotografies de Concha Casajús. Quan a la nova informació web la formen els documentals “Mamá, duerme que yo vigilo” de DocumentosTV (TVE, 2012) i “La maleta de Marta” de Günter Schawaiger (2013) coproducció espanyola-austríaca; el programa educatiu argentí “Queremos saber” (2013) conduit per Diego Golombek i realitzat en el marc del Projecte Contectar.Igualdad i el curt premiat a nivell nacional i internacional i nominat al Goya l’any 2011 “El orden de las cosas” (2013) de César i José Esteban Alenda.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny