Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Es tracta d'una nova estratègia de promoció del comerç «fresca, memorable i representativa de tots els comerços i llocs de venda de la ciutat»

La delegació de Comerç i Mercats ha presentat hui la seua nova estratègia de promoció del comerç local. Hi han assistit l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i la regidora de Comerç i Mercats, Natalia Antonino; així com els representants de les associacions de comerciants locals.
L'estratègia que, a més de renovar la imatge corporativa «fresca, memorable i representativa de tots els comerços i llocs de venda de la ciutat», es compon d'un espot publicitari, campanyes publicitàries, dinamització de carrers i mercats, sortejos, promocions, tallers, animacions i material de senyalística en els punts de venda, a més de productes com bosses reutilitzables i paper laminat per a productes frescos. Amb esta nova imatge, es pretén posar en valor el comerç local, ja que proveïx de productes de qualitat, de temporada i de proximitat, a més de mantindre amb vida els barris, carrers i places.

Un any més, es posaran en marxa les campanyes d'estiu, tardor i Nadal, entre altres, on es buscarà «atraure nous públics als mercats i als comerços locals», ha destacat la regidora de Comerç i Mercats, Natalia Antonino. També ha animat la ciutadania a «conéixer la campanya en el Portal del Comerciant de l'Ajuntament de Sagunt i ajudar-nos amb la seua difusió». Finalment, la regidora ha agraït als representants de les associacions de comerciants locals pel suport en la difusió i promoció de tot el treball que fa l'Ajuntament i les associacions en la dinamització del comerç local.
Més endavant, es comptarà amb ambaixadors per als comerços i mercats, els quals s'aniran presentant al llarg de l'any.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny