Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

A aquesta primera trobada va assistir el regidor de Cooperació, Guillermo Sampedro, el regidor de Participació Ciutadana, Pablo Abelleira, el regidor d'Educació, José Manuel Tarazona, la periodista d'Onda Cero Palmira Benajas, l'experta en Compra Pública Ètica Rebeca Torada, així com representants de l’Escola Valenciana, de l'Associació Memòria Industrial i Moviment Obrer (AMIMO) i membres de l'equip de coordinació de la Tenda de Tot el Món.
Amb aquest grup motor, l'Ajuntament de Sagunt pretén impulsar l'acreditació “Sagunt, ciutat pel Comerç just” en el marc del programa europeu “Ciutats Europees pel Comerç Just” (Fairtrade Tows in Europe). Aquest grup, tal com explica el regidor de Cooperació, Guillermo Sampedro, “està format per representants de l'ajuntament, associacions, mitjans de comunicació, sindicats i organitzacions empresarials, que ens ajuden en aquest procés de sensibilització per a poder generar l'impuls social necessari, que permeta així aconseguir el títol de “Ciutat pel Comerç Just”, contribuint a construir entre totes i tots una ciutat més compromesa, per un món més just sostenible i solidari”.
A partir d'ara, el treball d'aquest col·lectiu serà, entre altres coses, el tractar d'involucrar al teixit social i comercial en aquesta campanya, cercant que els establiments hostelers oferisquen productes de comerç just en cafès, restaurants i tendes de la ciutat, o introduir aquest tipus de productes en el consum intern de les organitzacions socials i educatives, a més de sensibilitzar a la ciutadania en el comerç just i el consum responsable.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny