Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Este esdeveniment musical gratuït compta amb la participació de talent local i s'emmarca en l'activitat Lluna Plena de la regidoria de Joventut i Infància
Hui, a les 20 hores, la violista argentina resident a la nostra ciutat Cecilia Pekarek presenta el seu nou espectacle i disc Electrocardiotango al Casal Jove del Port de Sagunt. En l'espectacle, que es podrà presenciar gratuïtament, es combina música amb dansa i compta, entre altres, amb col·laboracions de components del jove grup local Bendita Locura i ballarines de la nostra ciutat. L'actuació s'emmarca en les activitats d'Oci Alternatiu Lluna Plena, que en esta ocasió té com a temàtica central el dia contra la LGTBI+fòbia.
L'espectacle convida al seu univers musical replet de gran potencial i força expressiva sobre l'escenari. Els ballarins i ballarines despleguen coreografies explosives i delicades alhora, al ritme de tangos electrònics, composicions de la violista i covers mundialment coneguts que transmeten el lema de Cecilia: "L'amor i l'empatia com a llenguatge per a connectar en este món".
La instrumentista, compositora i arregladora Cecilia Pekarek es va formar en disciplines com la música i la dansa, prenent classes tant a l'Argentina com fora del seu país. Esta formació va permetre que formara part de l'Orquestra Simfònica de Córdoba, una de les més importants de l'Argentina, i aconseguira grans èxits amb el duo Las Rositas, com guanyar un Premi Gardel 2019 o obrir xous d'artistes internacionals com Paul McCartney, Bajofondo, Luciano Supervielle, Charly García o Luis Miguel, entre altres.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny