Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Els participants també van realitzar rafting creuant dos països: van eixir des de Bòsnia Hercegovina i van entrar de nou a Montenegro

El programa Alternatura, que està impulsat pel departament d'Activitat Física, Salut i Esports de l'Ajuntament de Sagunt, ha finalitzat la temporada de primavera-estiu escalant les muntanyes dels Balcans a Montenegro en un grup compost per 26 persones del municipi i tres guies internacionals de muntanya que van acompanyar el grup en tota l'expedició del 14 al 21 de juliol.
Des d'Alternatura destaquen que el temps als matins va ser calorós, però que a les nits van tindre diverses tempestes en plena muntanya amb fortes pluges, graníssol i tempestes elèctriques.
Així mateix, el segon dia de muntanya a la vesprada diversos integrants del grup van realitzar una tirolina de 1,5 km a 250 metres d'altura sobre el canó del riu Tara, un dels més important canons del món. Una altra activitat que cal destacar és el rafting que van realitzar creuant dos països: van eixir des de Bòsnia Hercegovina i van entrar de nou a Montenegro.
Després d'este viatge, es finalitza la temporada de primavera-estiu d'Alternatura, que tornarà amb més activitats a partir de setembre.
Alternatura és un programa d'activitats a l'aire lliure promogut pel departament d'Activitat Física, Salut i Esports de l'Ajuntament de Sagunt. Esta iniciativa porta més d'una dècada oferint a la ciutadania una programació estable d'excursions en la naturalesa amb predomini del senderisme. A través de les activitats que programa, Alternatura pretén donar a conéixer les muntanyes i la cultura de la Comunitat Valenciana, principalment.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny