La Comissió Especial de Platges s'ha reunit per a tractar els efectes del temporal i la situació de les platges del nord
A més, els ajuntaments de Sagunt i de Canet d'en Berenguer han realitzat esta vesprada una caminada per a denunciar l'estat de deterioració de les platges