SAGUNT A ESCENA

'Koosha' - Sagunt a Escena

Divendres, 21 d'agost, a les 20 hores a la Casa dels Berenguer

El divendres 21 d'agost hi haurà una nova cita amb l'Off Romà de Sagunt a Escena. En esta ocasió serà amb l'espectacle Koosha, de la companyia El Cruce. Es podrà gaudir a les 20 hores a la Casa dels Berenguer i té una duració de 50 minuts.

Sorprenent, absurd, poètic i participatiu, Koosha és un espectacle que s'inspira en el passat. Amb aromes de l'Est, tints fellinians i esperit de revetla popular, s'aventura des de l'humor absurd, la música en directe i una refinada tècnica de circ, cap a una reinterpretació simbòlica i actualitzada dels espectacles ambulants de varietats. La cara i la creu que s'alternen entre l'espectacular i el mundà, la tradició i una cosa mai vista.

Dramatúrgia, direcció i interpretació: Rubén Río. Tècnic Boris: Luis Reche. Escenografia: Tai Brotons. Vestuari: Angelita Pérez. Composició musical: Rubén Río. Producció: Cia.. el cruce en coproducció amb Festival Circada.