Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'activitat aquàtica va tindre lloc en el terme municipal de Sumacàrcer i també hi han participat membres de l’associació Pantalán SUP

L'última excursió d’Alternatura va consistir en el descens del riu Xúquer sobre una taula de paddle surf, una activitat aquàtica que va estar supervisada en tot moment pels guies de l'empresa especialitzada en esta mena de pràctiques esportives Ok Aventuras. En esta ocasió, als i les excursionistes ja habituals d’Alternatura es van incorporar diversos integrants de l'associació portenya Pantalán SUP, sumant un total d'una vintena de participants.
La jornada esportiva es va desenvolupar dissabte passat 15 de juny en el terme municipal de Sumacàrcer, localitat pertanyent a la Ribera Alta de la província de València. El descens del riu Xúquer va començar en una zona pròxima a l'embassament de Tous i, després de recórrer un bon tram a través les aigües cristal·lines del llit del Xúquer, l'activitat va acabar en arribar a la població de Sumacàrcer amb una paella.
La pròxima activitat d’Alternatura està programada per al dissabte 29 de juny i consistirà en una visita a les illes Columbretes. S'eixirà de Castelló en catamarà i, una vegada en terra i després d'una explicació, qui ho desitge podrà bussejar per la zona.
Alternatura és un programa d'activitats a l'aire lliure promogut pel departament d'Activitat Física, Salut i Esports de l'Ajuntament de Sagunt. Esta iniciativa porta més d'una dècada oferint a la ciutadania una programació estable d'excursions en la naturalesa amb predomini del senderisme. A través de les activitats que programa, Alternatura pretén donar a conéixer les muntanyes i la cultura de la Comunitat Valenciana, principalment.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny