Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Un total de 750 alumnes de secundària dels instituts públics de la localitat estan participant al programa Practica Salut, creat pel Consorci Xarxa Joves.net al que pertany la delegació de Joventut de l'Ajuntament de Sagunt. Les activitats formatives van començar el passat 19 d'octubre i finalitzaren el 18 de novembre i, estan sent impartides per per dos monitors formats i amb experiència en la matèria, a l'alumnat de primer a quart d'Educació Secundària Obligatòria (ESO) dels IES Maria Moliner, IES Eduardo Merello, IES Camp de Morvedre, IES Jorge Juan i IES Jaume I.
Aquestes xerrades - taller d'una hora de durada pretenen reflexionar sobre les conseqüències en la salut d'hàbits alimentaris, fent especial referència al desdejuni complet i al consum de fruites i verdures. A més a més, en algunes de les xarrades, l'alumnat ha elaborat el seu propi desdejuni equilibrat complint les recomanacions nutricionals triant els aliments més adequats.
Des de la regidoria de Joventut es duen a terme diferents campanyes de sensibilització en els centres, distribuïdes per trimestres. A més d'abordar la nutrició, també es tracten temes com la privadesa en xarxes socials o la seguretat en l'ús de dispositius mòbils.
Per a més informació, es pot consultar el blog https://practicasalut.wordpress.com/, així com la pàgina de Practica Salut en xarxes socials (Facebook i Twitter). També es pot telefonar al departament de Joventut de l'ajuntament.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny