El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
El municipi ha mostrat també la seua oferta hotelera, gastronòmica i d'oci

El departament de Turisme de l'Ajuntament de Sagunt ha assistit un any més a la Feria Aratur Salón Aragonés de Turismo que s'ha celebrat a Saragossa durant tot este cap de setmana.
El lema que ha portat enguany el saló ha sigut: «Una experiencia inolvidable para los cinco sentidos». L'objectiu d'este esdeveniment és oferir al visitant una experiència única que l’acoste a cadascun dels llocs que han participat en la fira, de manera que es transporte fins a llocs com Sagunt.
Sagunt ha acostat al públic aragonés tots els atractius turístics amb els quals compta la ciutat, des dels seus monuments històrics, patrimoni industrial, recursos naturals (com les seues platges, zones d'aiguamolls i senders), així com l'oferta gastronòmica, hotelera i d'oci de la qual disposa el municipi.
Per primera vegada Turisme Comunitat Valenciana ha portat la Banda Simfònica de Dones de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat a este certamen turístic de Saragossa, que ha oferit cercaviles i música en directe, a més d'un espai de showcooking en directe.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+