Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Una delegació de la ciutat participa en una trobada de ciutats innovadores promogut pel Ministeri de Ciència i Innovació, a Barakaldo

Sagunt es posiciona com una ciutat referent en matèria de ciència i innovació. El municipi, integrat a la Red Innpulso des de 2023, ha presentat hui davant les 40 ciutats més innovadores d'Espanya, algunes iniciatives locals «que estan servint per a donar resposta a determinades necessitats del municipi, a través de la col·laboració públic-privada i l'aposta per la I+D+i», ha explicat l'alcalde del municipi, Darío Moreno.
Així, una delegació del municipi –integrada per Moreno, a més del regidor d'Universitat, Ciència i Innovació, Toni Iborra, el vicepresident de ASECAM i director corporatiu de Encamina, Francisco Giménez, i el CEO de Cosmos 3D, Rubén García– ha participat, a Barakaldo, en la trobada Innpulso Emprén, esdeveniment organitzat per la Red de Ciudades de la Ciencia y la Innovación i el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats.

«Sagunt per primera vegada juga un paper actiu dins de la Red Innpulso. Hui hem pogut compartir experiències amb altres municipis en l'aplicació de polítiques públiques vinculades a la ciència i a la innovació», ha detallat l'alcalde de Sagunt. A més, el municipi ha tingut l'oportunitat d'exposar davant l'auditori del Bilbao Exhbition Centre proposades com la de Cosmos 3D, empresa local que aplica la tecnologia d'impressió 3D a l'àmbit de la construcció. «La col·laboració amb ASECAM en un esdeveniment d'estes característiques era imprescindible. L'associació va triar a esta startup per ser un clar exemple del dinamisme empresarial que trobem a la nostra ciutat i d'eixa filosofia de la innovació, que permet desenvolupar solucions més eficients i sostenibles per a enfrontar problemes com el de l'habitatge».

Innpulso Emprén, la trobada més important de ciutats innovadores
Innpulso Emprén reunix anualment alcaldes i alcaldesses de les ciutats pertanyents a la Red Innpulso amb les pimes, micropimes i startups o projectes innovadors d'àmbit local. Així, la trobada facilita l'acostament entre pimes innovadores en l'àmbit nacional i potència l'intercanvi d'experiències en la promoció i el suport a la innovació des de l'administració.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny