Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

El Poliesportiu Municipal Internúcleos ha acollit aquest matí la IX edició de les Paraolimpiades que cada any organitza la delegació de Serveis Socials i el departament d'Esports de l'Ajuntament de Sagunt.
La iniciativa, que té per objectiu fomentar la integració i l'esport entre les persones amb qualsevol tipus de discapacitat, ha sigut inaugurada per la delegada de Serveis Socials, Mónica Caparrós, junt al regidor delegat d'Esports, Guillermo Sampedro.
En l'esdeveniment han col·laborat els alumnes del grau mitjà en Conducció d'Activitats Físic-Esportives en el Mitjà Natural (CAFAM), de l'IES Jorge Juan, junt a altres 60 voluntaris i diversos monitors.
Així mateix, la IX edició de les Paraolimpiades ha comptat amb la participació d'un total de 166 persones. Concretament, han participat membres de les associacions CEE Sant Cristòfol, CO Socoltie, CO Sant Cristòfol, l'associació AVOCAM i la residència Nuestros Hijos.
D'altra banda, la jornada esportiva també ha comptat amb la participació de quatre jugadores del Club Balonmano Puerto de Sagunto de la lliga ASOBAL, com a exemple i ajuda per a la resta de participants.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny