Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
'Jardí Tancat', 'Duende' i 'Na Floresta' van obrir la 41a edició d'este festival organitzat per l'Institut Valencià de Cultura (IVC)

Fotografia presa en la passada gràfica prèvia a la inauguració
La 41a edició de Sagunt a Escena va començar ahir en el Teatre Romà de Sagunt amb la interpretació de Jardí Tancat, Duende i Na Floresta, tres de les peces més conegudes de Nacho Duato. Després de la triple representació d'este coreògraf valencià, es va inaugurar l’Off Romà amb l'actuació de la formació musical valenciana Trumpetz.
Este festival està organitzat per la Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, a través de l'Institut Valencià de Cultura (IVC). Cal esmentar també la col·laboració de l'Ajuntament de Sagunt i de l'àrea de teatres de la Diputació de València.
A la inauguració de Sagunt a Escena van assistir l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno; la secretària autonòmica de Cultura, Pilar Tébar; i la directora artística de Sagunt a Escena, Inma Expósito; així com altres regidors i regidores de la Corporació Municipal i altres càrrecs públics de la Generalitat Valenciana.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny