El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

El festival Sagunt a Escena comença hui, 18 de juliol, amb un espectacle gratuït dirigit a tots els públics: 'Circant', un espectacle de circ, música i equilibris de la compañía Cuncurulla patrocinat per Saggas.
L'espectacle començarà a les 20.30 hores en el Centre Cívic del Port de Sagunt i forma part dels quinze espectacles que composen l’Off Romà, dels quals dotze són gratuïts. L’Off Romà inclou teatre de carrer, teatre gestual, música, dansa, circ i art amb arena en diferents punts de Sagunt.
L'espectacle 'Circant', amb la cultura mediterrània com a teló de fons, compta amb tres personatges que es necessiten, es rebutgen, s'ajuden i s'uneixen mitjançant el so i la música, ballant entre fronteres reals i imaginàries. El repartiment està compost per Maria Camats, Jaume Declós i Laura Morales.
A part de la pujada al castell, la Glorieta i el Centre Cívic del Port de Sagunt, enguany l’Off Romà dobla espais de programació amb la incorporació de la Casa dels Berenguer, l'Antic Casino del Port de Sagunt i el Centre Cultural Mario Monreal, que tindran una programació en valencià amb les obres Hamlet canalla, Odisseu i El verí del teatre.
La programació en el Teatre Romà de Sagunt s'inaugurarà demà, dimecres 19 de juliol, amb la coproducció del Teatre del Poble Valencià amb la companyia La Dependent titulada De Sukei a Naima, de la dramaturga alcoiana Gemma Miralles, dirigida per Cristina Lügstenmann.
Més de 50 dies plens de propostes compreses en 32 espectacles de teatre, dansa, música i circ. Comença hui dimarts 18 de juliol i finalitzarà el divendres 8 de setembre amb artistes com Sílvia Pérez Cruz, Israel Galván, Aitana Sánchez Gijón, Ernesto Alterio, Carmen Portaceli, Mario Gas, Joan Amèric o Ximo Tébar.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+