El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

Setze membres del Consell de la Infància de Sagunt, juntament amb diversos jòvens del grup de treball HR Jove, d'edats compreses entre 10 i 13 anys, han viatjat fins a la ciutat francesa de Millau per a participar en la Trobada de Ciutats Agermanades amb Millau.
En la trobada participen, a més de Sagunt, amb qui manté llaços des de 2006, jòvens de Senegal, Alemanya, Regne Unit, Bòsnia i Portugal, els altres països en els quals la localitat francesa té alguna ciutat agermanada. Juntament amb els setze adolescents de Sagunt han viatjat dos monitors de temps lliure, un responsable, un professor i un tècnic municipal de la regidoria de Joventut. A l'expedició s'unirà, demà dimecres, l'alcalde de Sagunt, Quico Fernández, qui participa en diversos actes d'agermanament entre Sagunt i Millau.
Les activitats de la trobada, que van començar el dilluns 10 de juliol, es prolongaran fins al divendres 14 de juliol, i consten de múltiples jocs comunitaris per a xiquets i adolescents, així com diferents activitats com visites als principals llocs d'interés de la regió francesa. Així mateix, també participaran en les activitats commemoratives del 14 de juliol, Festa Nacional de França.
El Consell de la Infància és l'òrgan encarregat de marcar les línies i criteris en les polítiques de joventut i infància del Consistori. Este consell està format per representants dels centres educatius de Sagunt i té com a objectiu portar la veu de la infància, mitjançant propostes i suggeriments, a les decisions municipals.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+