Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'activitat, totalment gratuïta, serà impartida per les ballarines Paloma Calderón i Ana Lola Cosín Torada i està dirigida a dones de qualsevol edat, amb o sense experiència prèvia en dansa
L'àrea d'Igualtat de l'Ajuntament de Sagunt ha obert el termini d'inscripció per al taller-creació de dansa 'A la fresca'. S'impartirà en el Casal Jove del Port de Sagunt el 22, 23, 24 i 25 de juliol de 17:30 a 20:30 hores.
Este taller està dirigit a dones de qualsevol edat, amb o sense experiència prèvia en dansa, amb ganes de compartir un procés creatiu amb el qual expressar-se, explorar les capacitats físiques de cadascuna, ballar i crear. L'activitat estarà dirigida per les ballarines Paloma Calderón i Ana Lola Cosín Torada.
Com a resultat final del taller-creació, es crearà una obra d'uns 15 minuts, titulada A la fresca que serà l'encarregada d'inaugurar el festival Fem(em) dansa el divendres 26 de juliol a les 20 hores. Per això, és necessària la participació en totes les sessions i en la mostra final.
L'activitat és gratuïta amb aforament limitat i les inscripcions es poden realitzar fins al 19 de juliol en inscripcionsdona@aytosagunto.es.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny