El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Demà, 24 d'agost, a les 22.30 hores tindrà lloc el concert “Nit de sons i cançons de la mediterrània” al Teatre Romà. L'actuació forma part de la programació de Sagunt a Escena. El cantautor, Joan Amèric i el músic de jazz, Ximo Tébar oferiran al públic un directe per separat i, al mateix temps, al final del concert s'uniran per a tocar la cançó Llavis de sal.
“Nits de sons i cançons de la mediterrània” és un espectacle que protagonitzen dos artistes valencians que marquen tendència en els seus respectius estils. Joan Amèric, cantautor, Premi BarnaSants al millor concert. Bellesa i compromís s'abracen en la seua proposta artística. Reconegut per la premsa especialitzada i per artistes com Lluís Llach o Maria del Mar Bonet com un renovador del gènere en llengua catalana i com l'autor més destacat de la seua generació. Interpretarà, en format de grup, l'espectacle “DirectaMENT”, una proposta que exposa, des d'angles sonors actuals, cançons clàssiques del seu repertori que ja són patrimoni de la nostra cultura. El cantant introduirà detalls inèdits del pròxim disc que amplien el seu univers expressiu. Un univers particular habitat per sirenes, idees i somnis.
Ximo Tébar, músic de jazz, Premio al mejor solista Jazz (Ministerio de Cultura), és guitarrista, professor, compositor i productor. El reconeixement de la premsa especialitzada internacional com a músic experimental, progressiu i innovador li ha permés ser distingit com el creador del so mediterrani (fusió de jazz i flamenc amb aroma mediterrània). Presentarà el seu nou disc Soleo, que celebra vint-i-cinc anys de discografia, treball i recerca entorn de la fusió i del mestissatge del jazz i les músiques mediterrànies.
Els dos artistes s'uniran al final del concert per a arredonir una nit entranyable de cançó i jazz entre amics, on hi haurà sorpreses.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+