El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
L'exposició està formada per 37 obres amb diversitat de llenguatges

L'exposició Naturalesa i vida en macro s'inaugurarà este dimecres, 31 de maig, a la Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt (c/ Progrés, 9), que estarà composada per les 37 obres de l'alumnat del curs de Dibuix i Pintura del Campus Obert a la Ciutadania. Esta exposició està dins de la programació primaveral del departament de Cultura.
Les obres pictòriques que conformen la mostra s'inspiren en la proposta per a oferir en grandària macro aquells elements de la naturalesa que per la seua forma, color o textura han cridat l'atenció dels artistes.
Esta exposició és un treball pictòric amb diversitat de llenguatges, que pren de la fotografia el concepte macro per a aconseguir mitjançant l'augment de grandària i la decisió d'una composició determinada alterar la percepció de l'observador sobre elements molt coneguts.
Els elements de la naturalesa vists així adquirixen un protagonisme que descobrisquen detalls difícils de captar i permeten jugar plàsticament amb ells.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+