El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
El dissabte 20 de maig, a les 19 hores, la Jove Orquestra i l'Orquestra Simfònica interpretaran tres suites i temes de Carlos Gardel, Astor Piazzolla, The Beatles i Elvis Presley

L'Auditori Joaquín Rodrigo de Sagunt albergarà el dissabte 20 de maig el concert de primavera que oferixen la Jove Orquestra i l'Orquestra Simfònica de la Lira Saguntina com a part de la programació de primavera de la regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt. L'accés al concert serà gratuït fins a completar l'aforament. Es tracta d'un esdeveniment per a tots els públics.
El concert, que té com a fil conductor la música de ball de la centúria passada començarà amb la participació conjunta de la Jove Orquestra i l'Orquestra Simfònica de la Lira Saguntina. Interpretaran dos suites, la d'Hillary Burgoyne (Suite of the day, 1978), composta per cinc moviments; i la suite Jamaica, composta per tres moviments. Posteriorment, ja només amb la participació de l'Orquestra Simfònica, el concert continuarà amb la suite American Latin Album (1986) de l'autor anglés David Stone, dedicada a ritmes com el tango, el txa-txa-txa o la bossa nova.
Per a tancar la part de música llatina, s'interpretaran dos temes de Carlos Gardel (Melodía de Arrabal y Volver) i Libertango, de Astor Piazzolla. Per a tancar el concert de primavera, l'Orquestra Simfònica interpretarà música de The Beatles i Elvis Presley.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+