Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Els treballs, que s'estan portant al carrer Albert Einstein, compten amb el suport de recursos humans i mecànics

La SAG, en col·laboració amb el Consell Local Agrari de Sagunt, està treballant en la neteja i adequació dels horts urbans de la localitat. Les tasques que estan duent a terme consistixen en la retirada de residus acumulats en la zona confrontant com a estris, fustes, ferralla i plàstics, elements que posen en perill l'ús i desenvolupament d'estos espais naturals.
Des de la SAG expliquen que són conscients dels nombrosos beneficis que aporten els horts urbans a la societat, no sols pel que fa a la producció d'aliments, sinó per ser una eina educativa per a xiquets i majors sobre la importància de la naturalesa i l'alimentació saludable. Per això, la SAG i el Consell Agrari han juntat esforços per a potenciar este tipus d'espais que s'han convertit en catalitzadors de canvi social i ambiental, contribuint a la creació de ciutats cada vegada més sostenibles i saludables com Sagunt i el Port de Sagunt, segons afirmen.

Els treballs, que s'estan portant al carrer Albert Einstein, compten amb el suport de recursos humans i mecànics. En concret, s'han destinat 2 conductors, 2 peons especialistes, 1 camió de caixa oberta i 1 màquina retroexcavadora mixta.
A través d'este servici de neteja es pretén no sols millorar l'estètica de la zona, sinó també incentivar la implicació del veïnat en la preservació del medi ambient i l'agricultura local.
Des d'una perspectiva ambiental, els horts urbans exercixen un paper crucial en la mitigació dels efectes del canvi climàtic en absorbir diòxid de carboni, reduir la contaminació de l'aire i promoure la biodiversitat urbana, finalitza el comunicat de la SAG.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny