Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La segona edició d'Alcalde de Barri, enfocada a conéixer de primera mà les necessitats del veïnat, continua el dimecres 19 de juny a les 19 hores

L'Ajuntament de Sagunt reprén la iniciativa de participació ciutadana Alcalde de Barri per a continuar coneixent de primera mà les necessitats i les inquietuds de la ciutadania, així com les problemàtiques específiques de cada zona del municipi. La segona edició d'esta iniciativa, impulsada pel departament d'Alcaldia i la regidoria de Participació Ciutadana, continua el pròxim 19 de juny a les 19 hores al carrer Clot del Moro del barri Les Basses.
Els objectius de la iniciativa són acostar l'administració pública a la ciutadania, generar una accessibilitat entre l'alcalde i els veïns i les veïnes, donar veu a la ciutadania perquè expresse les seues inquietuds i recaptar informació dels problemes específics de cada barri. El projecte també pretén visibilitzar les polítiques i mesures aplicades en el municipi, proposar actuacions específiques, així com supervisar i visualitzar les mesures realitzades. Finalment, cal esmentar el seguiment de tota la problemàtica, el disseny d'un programa d'actuació per a cada barri i solucionar els problemes més patents de les diferents zones creant un llistat de tots els barris amb un guió prioritari.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny