Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Este espectacle musical es durà a terme el divendres 12 de juliol a les 23 hores al pati del CEIP Nostra Senyora de Begonya

El festival Música al Port oferirà el divendres 12 de juliol el concert del grup Why not? al pati del CEIP Nostra Senyora de Begonya del Port de Sagunt, a les 23 hores. Este esdeveniment, que forma part de la programació del departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt, és gratuït amb entrada lliure fins a completar l'aforament. Es tracta d'un concert de rock, soul i rhythm & blues que durarà aproximadament 105 minuts.
Why not? és una banda tribut a la música dels anys 60 i 70 que va nàixer al Port de Sagunt en 2022. El repertori es basa en versions de clàssics del pop-rock com The Beatles, The Rolling Stones o The Ninks. Però, també interpretaran temes de soul de Tina Turner o Ray Charles, per exemple.
La regidora de Cultura, Ana María Quesada, ha valorat el fet que les activitats del festival Música al Port vagen canviant d'ubicació. A més, ha definit el CEIP Nostra Senyora de Begonya com "un punt emblemàtic del nucli del Port de Sagunt". Així mateix, la regidora ha explicat que d'esta manera s'intenta "aportar un granet d'arena perquè la població es consciencie també de l'important que és participar i continuar disfrutant com fins ara d'estes nits d'estiu".
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny