El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
L'alcalde de Sagunt per substitució, Pepe Gil, i regidors de tots els partits de l'Equip de Govern, han acompanyat els sindicats convocants de la marxa per les pensions dignes, que ja ha arribat al municipi i s'han reunit enfront de la Tinència d'Alcaldia. Entre els convocants es troben CCOO i UGT, els representants de les quals s'han dirigit a la ciutadania des de la balconada de la Tinència d'Alcaldia. A l'acte han assistit representants de tots dos sindicats, tant de l'àmbit comarcal com provincial.
Pepe Gil ha llegit un manifest en el qual s'exposaven els punts defensats en la moció de suport a estes reivindicacions, aprovada per àmplia majoria en el Ple de l'Ajuntament de Sagunt del passat 26 de setembre. Segons els representants dels sindicats, els quals van presentar i van defensar la moció, “de forma subtil però constant es repeteixen arguments que culpabilitzen la pròpia ciutadania de l'escassetat de recursos, la pretensió dels quals no és una altra que acabar creient que les responsables d'una suposadament inevitable inviabilitat del sistema de pensions són les persones”.
La marxa que ha arribat hui al municipi provinent de Castelló es dirigirà junt a d'altres a Madrid, on es reuniran el 9 d'octubre.







El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+