Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'objectiu de la trobada ha sigut la posada en comú dels operatius i aconseguir la màxima coordinació possible entre els cossos de seguretat i els departaments municipals

Este matí ha tingut lloc la reunió de la Junta Local de Seguretat convocada per l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno. L'objectiu principal de la reunió ha sigut posar en comú els operatius i aconseguir la màxima coordinació possible entre les tres Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat implicades i els departaments municipals que fan que les Festes Patronals siguen unes festes segures.
En esta, a més de l'alcalde, han participat el subdelegat del Govern en la Comunitat Valenciana, José Rodríguez; la regidora de Policia Local, María José Carrera; la regidora de Festes i Cultura Popular, Patricia Sánchez; així com representants de les següents Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat: Policia Local, Policia Nacional i Guàrdia Civil.
Darío Moreno, ha assenyalat: "És imprescindible que posem l'accent en la seguretat, en el benestar de les persones i per a això necessitem la màxima coordinació entre totes les Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat, la nostra Policia Local i la policia autonòmica".
En la reunió, "hem compartit tota la informació, hem emfatitzat aquells actes que creiem que seran més multitudinaris i en definitiva, hem coordinat tots eixos esforços per a assegurar que la ciutadania es posa en el centre i que tothom pot gaudir en llibertat i amb seguretat d'estes festes patronals 2024", apunta l'alcalde de Sagunt.
Així mateix, ha destacat que les festes patronals "són el lloc de trobada de milers de persones cada any i això sens dubte és un motiu d'alegria en l'àmbit econòmic pel que suposa de dinamisme, però també perquè demostra que les nostres tradicions estan molt vives".
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny