Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Els ciutadans de Sagunt dels carrers llíria i confrontants, s'han queixat per la proliferació de forma massiva de l'insecte conegut com “cochinilla algodonosa”. El Departament de Sanitat de l'Ajuntament de Sagunt informa que aquests insectes no produeixen picades, són inofensius, tenen una vida molt curta i no suposen, en cap cas, un problema de salut pública.
A manera de tractament el passat 7 de maig 2014, com a conseqüència d'una sol·licitud expressa de l'anterior Govern de Sagunt, la cochinilla que no és un mosquit, va ser introduïda voluntàriament per a combatre la invasió de les chumberas en el Castell de Sagunt. Aquesta acció es va portar a efecte perquè aquests insectes afeblisquen i s'alimente de la saba de les paleras, açò ha provocat molèsties entre els veïns. cal destacar, que les cochinillas aladas se senten atretes per la llum, per la qual cosa s'aconsella en els habitatges utilitzar mosquiteras de malla molt fina, per a evitar que entren a la nit en les llars.
L'actual equip de Govern de l'Ajuntament de Sagunt, està estudiant possibles accions per a solucionar les molèsties causades a la ciutadania. Un de les possibles solucions seria l'eliminació de les paleras infectades intencionadament en 2014. cal assenyalar que en el moment en què es faça desaparèixer les paleras i vagen morint aquestes plantes es produirà una disminució gradual de la cochinilla, i amb açò les molèsties que provoquen, ja que aquests insectes viuen exclusivament sobre la chumbera.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny