Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

Les delegacions d'Esport i Cultura de l'Ajuntament de Sagunt uneixen durant 21 dies a Sagunt amb Bulgària. En el matí del divendres 25, 15 joves, entre ells 5 judocas i 10 lluitadors de lliure olímpica, acompanyats per 2 entrenadors i 2 professors, han visitat el Consistori a manera d'agraïment.
Els 15 esportistes, d'entre 17 i 19 anys, desenvolupen activitats sota el lema “L'esport és el meu futur treball”. Entrenaments de judo, lluita i sambo són els que perfeccionen juntament amb el Club de Lluita Camp de Morvedre, tal com van fer fa uns dies en les instal·lacions de Judo Canet i també en el Club Quart de Poblet.
A més de les pràctiques esportives, també estan gaudint de jornades culturals de la mà de Saguntum Civitas, amb una visita al teatre romà i una ruta turística amb tren. El president del Club de Lluita Camp de Morvedre, Juan Carlos Morte, destaca la intenció de “aprofitar que la romanització ha cridat a l'esport per a afavorir la unió amb la cultura”.
Des del consistori, el regidor d'Esport, Guillermo Sampedro, afirma que Sagunt és “una ciutat amb, possiblement, el major nombre d'esportistes de la província, a més de tenir dues dels millors clubs de lluita”. Per part del regidor de Cultura, José Manuel Tarazona, desitja que l'esport “també forme part de Sagunt com a valor afegit al Patrimoni de la Humanitat de la Unesco”.
L'alcalde, Quico Fernández, també ha assistit a l'acte en el saló de Plens per a donar-los la benvinguda durant un acte en el qual es van repartir bons desitjos. Des de la delegació búlgara també van ser bones paraules d'agraïment per part de l'entrenador i de les professores assistents i no va faltar la invitació a Bulgària, concretament a Sliven, d'on provenen els convidats.
Com a colofó final, el dissabte 3 de desembre hi haurà un torneig triangular amb els tres clubs en el Pavelló Internuclis.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny